بازی و نرم افزار برای کامپیوتر و اندروید

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر در ردیف ماشین باز ها قرار دارید حتما با نام نامی Need for Speed آن هم از نوع Most Wanted آشنا خواهید بود !
تحت تعقیب نام پرطرفدار ترین نسخه از سری بازی های نیاز برای سرعت می باشد که پس از کسب موفقیت های فراوان در دنیای پی سی و کنسول های مخلتف ، اکنون پای خود را بر اندروید گذاشته است . در این بازی می بایست از دست پلیس هایی که مدام قصد دستگیر کردن شما را دارند گریخته و تمامی مسابقات پیش رویتان را با موفقیت پشت سر بگذارید . 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی most wanted2برای اندروید,
ارسال توسط tnt

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید . 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی asphalt7 برای اندروید,
ارسال توسط tnt

یکی از قابلیت هایی که در بیشتر در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی قرار داده شده است موقعیت یاب ماهواره ای ( GPS ) می باشد که با استفاده از آن می توانید موقعیت خود را در هر نقطه ای از کره زمین که هستید با استفاده از ماهواره ها پیدا کنید .

متاسفانه به دلیل نیاز نرم افزارهای ارایه شده برای استفاده از GPS به اینترنت بسیاری از کاربران از این امکان بی بهره مانده اند چرا که هزینه های استفاده از GPRS سرسام آور است . اما با استفاده از راهکاری که برای کاربران سایت آندروید ها فراهم آورده ایم هم اکنون می توانید از جی پی اس گوشی خود به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت استفاده کنید .

برای انجام این کار ابتدا نیاز است که نرم افزار Maverick را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس نقشه شهری که در آن زندگی می کنید را از آندرویدها دانلود کرده و بر روی SD card خود کپی کنید . به همین سادگی شما نیز خواهید توانست از این ابزار فوق العاده ( GPS ) به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید . 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط tnt

 MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است.با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:دانلود پلیر قوی برای اندروید,
ارسال توسط tnt



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:دانلود هک وایرلس برای اندرید,
ارسال توسط tnt



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:دانلود بدپیگ برای کامپیوتر,
ارسال توسط tnt


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:دانود نرم افزار kmplayer,
ارسال توسط tnt

  شرکت ايسوس به تازگي و براي قدرت‌نمايي در مقابل ديگر رقباي فعال در حوزه توليد کارت گرافیک دو مدل جديد خود با ....http://files.computertotaal.nl/2007/5/HD2900XT_side.jpg نام HD7970 Matrix را از سري محصولات ROG به بازار ارائه کرد. اين غول تازه وارد از امکانات و قابليت‌هاي متفاوتي در مقايسه با مدل مرجع برخوردار است که اين موضوع آن را به انتخابي مناسب براي کاربران علاقه‌مند به محصولات خارق‌العاده تبديل کرده است! بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ايسوس اين کارت در دو مدل MATRIXHD7970-3GD5 و MATRIXHD7970-3GD5 Platinum Edition به بازار ارائه مي‌شود که به ترتيب حداکثر فرکانس پردازنده گرافیکی در اين کارت‌ها به 1050 و 1100 مگاهرتز در حالت Boost خواهد رسيد که در اين حالت فرکانس مدل Platinum صد مگاهرتز بيشتر از مدل HD7970-DC2T-3GD5 که يک مدل اورکلاک‌ شده اين شرکت است (175 مگاهرتز بيشتر از مدل مرجع). اما اين تمام ماجرا نيست چون با استفاده از مدار رگولاتور پيشرفته موجود در اين کارت گرافیک و همچنين وجود نرم‌افزار قدرت که امکان مديريت فرکانس پردازنده و حافظه و ولتاژ‌هاي بخش‌هاي مختلف را فراهم مي‌کند، اين امکان به وجود آمده است که اورکلاکر‌ها با استفاده از نيتروژن مايع به فرکانس‌هاي بسيار بالايي با استفاده از اين کارت گرافیکي دست پيدا کنند و آن را در سايت HWbot ثبت نمايند. براي دست‌يابي به بهترين نتيجه ايسوس از دو فن 10 سانتي‌متر قدرتمند با نويز کم و قابليت Hotwire براي اندازه گيري بدون دردسر ولتاژ بخش‌هاي کارت گرافیک استفاده کرده است که اين موضوع در زمان استفاده از نيتروژن مايع براي اورکلاک کارت گرافيک از اهميت بالايي برخوردار است. 




تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:جدیدترین کارت گرافیگ,
ارسال توسط tnt
ارسال توسط tnt

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 35745
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1